Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / Sonic Branding
22-11-2019 | Lissa De Peuter
Op 13 februari 2020 (World Radio Day) organiseert VIA (Belgische Vereniging van de Audiovisuele Media) het audio-evenement de SONIQ Awards 2020.
Brand / Podcast
30-10-2019 | Lissa De Peuter
Podcasts veroveren de wereld, ook in België. Om de zoveel tijd zetten we een opvallende podcast in de kijker. Aan de beurt: Gebladerte.
Brand /
14-10-2019 | Marit Ginevro
Audio-experte Pam Myers, directeur van het Londense radio- en audioproductiehuis Rorschach en jurylid in de Radio & Audio jury van Cannes Lions 2019 merkte 4 tendenzen op in de audio-inzendingen.
25-09-2019 | Bart Lombaerts
De Effie Awards hebben hun oogst van 2019 bekendgemaakt. Stuk voor stuk straffe cases die een juiste strategie koppelen aan een creatieve invulling, een goede selectie van de touchpoints en uitstekende resultaten.
Brand , Expert /
02-09-2019 | Saskia Schatteman
Zeg niet langer BVAM-ABMA. Zeg VIA. De vereniging bundelt de regies gespecialiseerd in reclameruimte op audiovisuele media en zet voortaan meer in op nieuwe ontwikkelingen.
02-09-2019 | Marit Ginevro
Op 25 september is het zover. Dan belonen de Effie Awards weer de belangrijkste ingrediënten in marketingcommunicatie: ideeën die werken. What’s in it for you?
29-08-2019 | Lissa De Peuter
En we trappen weer het najaar af. Tijd om als adverteerder je mediaplan voor de komende maanden te vervolledigen. Dit mag je verwachten van het najaar op VRT-radio.
Brand , Case /
06-08-2019 | Justine De Bruyn
In Belgie telt de muziekstreamdienst Spotify ruim 950 000 geregistreerde gebruikers die dagelijks gemiddeld 120 minuten gericht luisteren. 7 redenen waarom je deze trein niet mag missen.
25-07-2019 | Lissa De Peuter
Sonic branding is hot. Een artiest inschakelen om als merk je verhaal op een originele manier kracht bij te zetten. Zoals Isolde Lasoen. Zij creëerde al muziek voor verschillende reclamecampagnes.
04-07-2019 | Jeroen Goossens
Jeroen Goossens is sound specialist, voice coach, copywriter en oprichter van geluidsstudio Mannekes.com. We vroegen hem om over de grenzen heen strafe audio tops en flops te selecteren.